Nya inköp

Blev ingen Port Charlotte igår. För det första så ville jag inte ta ledigt från jobbet för att boka en, och sen blev jag lite osäker också. Ska man verkligen betala 900 för en whisky man inte har provat... Svaret blev näe.

Så istället så gjorde jag en djupdykning i sortimentet på Varbergs bolag, och kom hem med en Highland Park 18 YO, en Glenlivet Nadurrá, en liten flaska Cointreau och sist en flaska Angostura Bitter.

Recension på Mackmyra Special 01 är på G, men inte riktigt färdig. Som jag berättat förut så jobbar jag för fullt just nu, och hinner inte skriva så mycket som jag vill. Har flera öl-recensioner och lite drinktips på G också, så ni vet.

Tips: Köp en flaska Leffe Blonde och njut. Drack 2 st igår tillsammans med en god vän, och den är verkligen bara så jäkla bra. 18 kr för en flaska på 33 cl, och det är grymt prisvärt. Kan vara bland de bästa ölen somnågonsin har gjorts. Prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback