Whisky/choklad/ost provning!

Just det! I Göteborg imorgon!

Fan va kul Jag har ju ett begynnande intresse för choklad och ost också, och hipvs vips blir jag tipsad om denna provning som kombinerar det med whisky! Så först blir det jobba imorgon, sen bär det av mot Göteborg då. Rapportering kommer självklart. Mest troligt på söndag.

Dock ska jag bjuda er på lite andra tips snart. Idag har vi the Thelonius Brothers från USA, som aspirerar på att smaka som ett trappistöl. Vi har även en en norrländsk duell i Zeunerts Merke vs Norrlands Guld Export. Mm vi ser fram med spänning mot vad amerikanarna har att komma med. Det ska dock mycket till för att ens tänka att man spelar i samma liga som de belgiska klosterölen.

Zeunerts Merke har jag aldrig druckit i nyktert tillstånd förut. Hoppas den inte gör mig besviken, hoppas myckt på den.

Och Norrlands... Ja... Jag är för fan Norrlands Guld i vandrande form. Skål!

Recensioner kommer fortlöpande.

Just det ja. From idag så köper jag dubbelt av alla öl jag provar. Mitt mål är att ha en rejäl samling oöppnade flaskor av allting jag har provat om några år. Målet är satt till 100 st till nyårs 2009.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback