Om mig

Är en vilsen norrlänning som hamnat nere i Varberg på västkusten. Trivs mycket bra och är nöjd med mina val, men får sting av hemlängtan ibland. Bor sedan december 07 i min bostadsrätt i centrala delarna av stan, där jag har nära till allt. Jobbar som fönstermontör och har som främsta hobbys att komponera musik, lyssna på musik och skriva. Är som ni kanske förstått en entusiastisk whisky och öldrickare (utan att gå till överdrift förstås).

 

Om ni skulle prova någonting av vad jag rekommenderar, så är ni vamt välkomna att komma med kritik.

 

Avslutningsvis vill jag påpeka att jag är en glad amatör, som hittills inte har några större kunskaper inom provsmakningens ädla konst. Just därför kanske det finns en större chans att ni hittar någonting ni gillar här hos mig.

 

Kära vänner,

 

Skål!

 

Och glöm inte:

 

När vi har druckit alkohol så kör vi inte bil, och ringer inte samtal till den person våra hjärtan klappar för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback