Stressar av

Fyfan vilka dagar man har nu. Har inte ens hunnit städa lägenheten efter helgens bravader.

Så nu sitter jag här med en kall Norrlands och försöker stressa av. Det är inte det lättaste... Är helt fucked up i hjärnan.

Jaja, nog om mig.


2 st ölprovningar är på G. Inga datum är bestämda ännu, men däremot vore det bra om det finns några intresserade! Skicka ett mail så kontaktar jag vederbörande när detaljerna är klara.

nr 1: Julölsprovning. Självklart måste julens segrare utnämnas!

nr 2: Trappistölsprovning. Slaget om Belgien. Vinnaren koras direkt till Världens Bästa Öl!

_________________________________________________________________________________________________


Jag ser över intresset över att starta en Whiskyklubb i Halland för oss lite yngre och orutinerade. Bara en tanke än så länge, men jag kan tänka mig att arrangera om det finns några intresserade. Nyfiken? Skicka ett mail och gör en intresseanmälan, så ser vi ju om man kan dra ihop någonting.


_______________________________________________________________________________________________


Vet inte vem som sa det men det tål att tänkas på:

- Livet är för kort för att man ska dricka dålig öl!

Det kallar jag visdomsord. Jag har en idé: Istället för att köpa samma gamla vanliga öl till helgen som du brukar... Testa att köpa 1 ny, och drick den först. Var inte snål heller, så länge det bara handlar om en öl så är 25 kr styck ingenting att gnälla om. Lycka till!


P.S Ni når mig på [email protected]. Att klicka på boxen "tipsa mig om vad jag ska dricka" fungerar också.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Winkvist

Hallå Adde, får man önska en sort du ska prova?

http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=88267



Tack på förhand :)

2008-11-26 @ 18:03:25
URL: http://www.winkvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback