Inköpslista

Efter att ha frågat runt på diverse olika forum och andra duktiga människor så har jag satt upp en preliminär inköpslista vad gäller Whisky.

Aberlour a'bunadh

Clynelish 14 years

Highland Park 18 years

Glenlivet Nàdurra

Kommer investera så snabbt som möjligt. Köper väl säkert två flaskor nu före jul, och räknar med att ha råd att köpa någon efter jul också.

Recensioner kommer löpande, så håll utkik!

_______________________________________________________________________________________________

Någon frivillig som vill ställa upp och ha provning på julöl tillsammans med mig? Skicka ett mail så drar vi ihop något så snabbt som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Winkvist

När drar du iväg till norrland i december? Hade vart najs att hinna med en provning innan dess men antagligen blir det inte så, jag är väl hemma mellan 15-20 dec och nyår. Whisky gör sig jäkligt god i vinterkylan! Min kandidat för mellandagarna är vår gemensamme favorit - herr ardbeg uigeadail

2008-11-25 @ 20:31:16
URL: http://www.winkvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback