Mackmyra Special 01

Ja så imorse gick man från jobbet 07.50 för att ställa sig i kö utanför systemet i Falkenberg. Jag kom som fjärdeman, och satte mig ned på min medhavda stol. Svepte en filt om mig, serverade mig själv en smörgås och en kaffekopp och läste en bok.

Stämningen bland oss som anlände först var gemytlig, och kylan var inte så förbannat jobbig. Var ganska milt ändå, dock lite regnigt. Belöningen kom en stund före 10, då en anställd på systemet kom ut med nummerlappar åt de första 18 i kön. Jag var ju som sagt nummer 4, och det ar en grymt skön känsla att få den i handen och känna hur drivet försvann!

Plus också till Systembolagets personal som kom ut med varm glögg och pepparkakor åt oss klockan 9. Mycket uppskattat!

Beställ!

Det finns 85 flaskor kvar på diverse systembolag runt om i landet. Om ni vill ha en flaska, så passa på att gå dit tidigt imorgon bitti och beställ en. 679 kr går det på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback