Jobb

Fan nu hinner jag knappt skriva här känns de som. Jobbar väldigt mycket för tillfället. Jobb i helgen också... Men ska försöka hinna med en recension av nya Mackmyran, och kanske nån öl också. Julölsprovningen som jag hade tänkt mig utgår pga bristande intresse.. Och för att jag jobbar:) Annars skulle jag ha tagit provningen på egen hand.

Köpte Lindts "a touch of seasalt" choklad igår, och hoppas kunna prova det tillsammans med en Ardbeg innan jul. Ska bli intressant.

Köpa öl i helgen? Zlatopramen rekommenderas isåfall. Tjeckisk öl som utklassar Staropramen fullständigt.

Vet ni vad? Nu är det fan snart jul...

Kommentarer
Postat av: Mli

Hehe jo jag fixa de.

2008-12-12 @ 21:45:09
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback